Flyer OAWT 2014Het is weer december. De koude, donkerste maand van het jaar, waarin iedereen het liefst lekker binnen bij de kachel zit met een beker warme chocomel. Die warme chocomel smaakt echter veel lekkerder als je hem echt verdiend hebt. Zoals wanneer je eerst een prachtige wandeling door het winterse landschap hebt gemaakt. De Oudejaarsavondwandeltocht van de Stam bijvoorbeeld!

Zoals elk jaar zal de Stam ook dit keer weer de laatste activiteit van het jaar organiseren.. Op zaterdag 27 december is iedereen, zowel binnen als buiten onze groep, van harte welkom om deel te nemen aan deze winterse wandeltocht. Tussen 19:00 en 20:00 kun je vertrekken op routes van 4 of 6 kilometer, waarbij je onderweg getrakteerd wordt op warme chocomel. Bij terugkomst op het clubhuis brandt het haardvuur al, en krijg je heerlijke warme snert (of tomatensoep, voor degenen die niet van snert houden).

Kortom, dit wordt weer een gezellige avond die je niet wil missen. Nodig je vrienden of familie uit, en schrijf je zo snel mogelijk in bij een van de leiding met de antwoordstrook onderaan de flyer.
Mensen die niet op ons clubhuis komen en toch graag mee willen doen, kunnen mailen naar stam@scoutingfrederikhendrik.nl, dan komt het ook helemaal in orde.