Welpen bij een vuurtjeMet de overvliegbijeenkomst op 2 september is het nieuwe scoutingseizoen twee weken geleden al van start gegaan. In de tussentijd hebben alle bijeenkomsten al verschillende bijeenkomsten gehad. Zo hebben de bevers een tocht gelopen, hebben de welpen vuur gemaakt en hebben de scouts geleerd hoe we bouwwerken pionieren. Hoe dat eruit zag kun je terugzien op onze fotopagina, waar regelmatig nieuwe foto’s toegevoegd worden en ook oude foto’s van eerdere seizoenen te vinden zijn. Dat is dus een mooie manier om op de hoogte te blijven van wat we dit seizoen allemaal doen.

Voor iedereen die wil weten wat de speltakken tijdens de volgende bijeenkomsten nog gaan doen staat op de kalenderpagina inmiddels een overzichtje van de planningen van de speltakken. Dat lijstje is al bijna compleet, dus vrijwel alle leden die hun eigen programmaboekje kwijt zijn kunnen daar de informatie terugvinden.

Zoals je aan de omschrijvingen in de programmaboekjes al kunt zien, gaan we er weer een geweldig seizoen van maken, en wensen daarom alle leden heel veel plezier dit jaar!