Iemand verft tijdens de klusdagZaterdag 1 maart was onze jaarlijkse klusdag, traditioneel tijdens NLDoet. Dit jaar zijn er wederom bergen werk verzet door alle vrijwilligers die zijn komen helpen. Onder andere de leiding, het bestuur, stamleden, explorers en ouders van leden staken de handen uit de mouwen om ons clubhuis en het terrein er omheen weer mooier, veiliger en schoner te maken.

Dit jaar zijn onder andere de kapotte ruiten in het scoutslokaal vervangen, is de noodverlichting gerepareerd, er zijn bomen gesnoeid, het houthok is opgeruimd én uitgebreid met een extra ingang, de kampvuurkuil is schoongemaakt, de bestrating bij onze nieuwe opslag is aangepakt, berghokken zijn opgeruimd, en zo zijn er nog tal van andere klussen die ik hier vergeet op te noemen.

Daarom willen we alle vrijwilligers die hun steentje hebben bijgedragen hartelijk bedanken. Mede dankzij jullie hulp heeft onze vereniging weer een jaar lang een prachtige thuisbasis.