Buiten spelen, vuur maken, knutselen en spelletjes spelen. De bevers van Scouting Frederik Hendrik uit Bavel doen het allemaal. En op zaterdag 17 maart kun je mee komen doen! Dan is er een speciale kijkochtend voor alle kinderen van 4 tot en met 7 jaar oud.

De bevers van scouting Frederik Hendrik doen iedere zaterdagochtend uitdagende activiteiten op hun clubhuis aan de Bavelse Hei. Van knutselen tot hutten bouwen en van koken tot tochten lopen. Geen enkele opkomst is hetzelfde. “Laatst gingen we met de kinderen pizza’s maken op een houtvuur”, vertelt teamleidster Maaike Meijer enthousiast. “Dat is voor de bevers natuurlijk super leuk om te doen. Lekker buiten bezig zijn, en dan ook nog met een zelfgemaakte pizza als resultaat.”
Tijdens de speciale kijk-opkomst biedt Bavelse scoutinggroep alle kinderen uit de regio de mogelijkheid om een keer mee te doen. Op die manier kunnen kinderen op een vrijblijvende manier kijken wat ze van scouting vinden.

Aanmelden
De open dag is op zaterdag 17 maart van 9.30 uur tot 11.00 uur. Vind je het leuk om die ochtend mee te doen? Stuur dan vooraf even een mailtje naar bevers@scoutingfrederikhendrik.nl. Meer info over de bevers? www.scoutingfrederikhendrik.nl/bevers