Sinds enkele weken is Scouting Frederik Hendrik ook actief op Facebook. Op deze manier is het nieuws van alle speltakken makkelijk bij elkaar te vinden.

Tot voor kort was het, zelfs voor leden, lastig om op de hoogte te blijven van wat er bij alle verschillende speltakken gebeurt. De meeste speltakken draaien op verschillende momenten, en zelfs de welpen en scouts (die wel tegelijk hun bijeenkomsten hebben) kunnen vaak niet goed zien waar de ander mee bezig is. Voor niet-leden is het al helemaal praktisch onmogelijk, omdat ze alleen uit door verhalen van de leden kunnen weten wat voor bijeenkomsten we hebben gehad. Gelukkig komt daar nu een einde aan.

Na bijna elke bijeenkomst plaatsen de verschillende speltakken een aantal foto’s en een korte samenvatting op de pagina van onze vereniging. Iedereen die Scouting Frederik Hendrik dus geliked heeft, krijgt deze verslagen automatisch op zijn tijdslijn te zien. Hierdoor mis je niets meer van wat er gebeurt. Daarnaast is het heel makkelijk om een berichtje achter te laten over bijvoorbeeld wat je het leukst vond of wat voor leuke programma’s we ook nog eens zouden kunnen doen.

Kortom, als je dat nog niet gedaan hebt, like dan onze Facebookpagina, en mis nooit meer iets!

P.S. Voor mensen die geen Facebook-, maar wel een Twitteraccount hebben en ook op de hoogte willen blijven, volg @ScoutingFH op twitter, en krijg automatisch een link naar de artikelen op Facebook. Deze zijn ook zonder Facebookaccount te lezen.