Verhuur

Informatie over ons clubhuis
Alle informatie over ons clubhuis en de omgeving waarin deze gelegen is, is te vinden op de pagina over ons clubhuis.

Beschikbare periode
Huren van ons clubhuis is mogelijk tijdens vakanties en doordeweeks. Niet tijdens weekeinden wanneer we zelf draaien. Daarnaast is huren alleen mogelijk voor verenigingen en scholen, niet voor feestjes.

Hieronder staat een overzicht met de huidige verhuurkalender, waarin staat aangegeven welke perioden momenteel vrij of al gereserveerd zijn.
Bij vragen kan je altijd contact opnemen met de beheerder. De beheerder is bereikbaar via verhuur@scoutingfrederikhendrik.nl

Mocht de gewenste aankomst- of vertrekdag overlappen met een bestaande verhuuroptie, meld dit in de opmerkingen bij de reservering. De eerste en laatst dag van een bestaande reservering zijn aankomst- of vertrekdagen, dus meestal past dat wel.
Een nieuwe reserveringsaanvraag doen kan door te mailen naar de verhuurder.

Tarief
Voor scoutinggroepen en basisonderwijs bedragen de kosten €5,50 per persoon per dag, waarbij met een minimum van 20 personen wordt gerekend.
Voor overige verenigingen bedragen de kosten €6,25 per persoon per dag, ook met een minimum van 20 personen.
Vanaf 2022 hanteren we één tarief voor stroom, water, de afvalcontainer en gebruik van het draadloos internet. Dit is €25,- per dag.
Gasverbruik wordt doorbelast o.b.v. werkelijk verbruik tegen €1,45 per m3.