De uitnodiging van de klusdagOp zaterdag 21 maart vindt onze jaarlijkse klusdag plaats. Op deze dag voeren we allerhande klein en groot onderhoud uit om ons gebouw en materiaal in goede conditie te houden. Dit is zowel voor onze eigen leden erg belangrijk, maar zorgt er ook voor dat ons gebouw aantrekkelijk is voor andere groepen om te huren.

Dit jaar hebben we weer een uitgebreide lijst met klussen die we willen uitvoeren, met onder andere het isoleren van scouts-lokaal, de verlichting aan de buitenkant van het gebouw repareren, de overkapping van het houthok verbeteren, en het opknappen van de beplanting en afrastering van het terrein.

Uiteraard geldt ook hierbij dat vele handen licht werk maken, dus we zouden het erg op prijs stellen als u (een deel van) deze dag komt helpen. Aanmelden kan door te mailen naar penningmeester@scoutingfrederikhendrik.nl, of via de intekenlijst die in de gang van het clubhuis hangt. Voor iedereen die mee helpt wordt als bedankje de dag afgesloten met een gezellige barbecue, waarbij we hopelijk terug kunnen kijken op weer een productieve klusdag!

Houd er wel rekening mee dat de leiding van de speltakken zelf ook mee aan het klussen zal zijn. Het is dus niet aan te raden om jeugdleden van scoutsleeftijd of jonger mee te nemen.