Traditiegetrouw houdt Scouting Frederik Hendrik tijdens NLdoet, de nationale actie waarbij vrijwilligers hun handen uit hun mouwen steken, de jaarlijkse klusdag. Tijdens deze dag, dit jaar op zaterdag 16 maart, voeren we samen klussen uit om er voor te zorgen dat het hele jaar door ons clubhuis, terrein en materiaal in goede staat blijft.

Vele handen maken licht werk, dus we hopen dat zo veel mogelijk mensen ons komen helpen. Ervaring met klussen is niet nodig, want er is genoeg te doen zodat er voor iedereen iets nuttigs te vinden is.

Voor iedereen die (een deel van) de dag komt klussen worden de koffiepauzes, lunch en afsluitende barbecue verzorgd. Daarvoor is het prettig als we vooraf weten op hoe veel hulp we kunnen rekenen. Inschrijven voor de klusdag kan op de intekenlijst in de hal van ons clubhuis, of door een mailtje te sturen naar klusdag@scoutingfrederikhendrik.nl en daarbij te vermelden of je ’s ochtends en/of ’s middags komt helpen, en of je mee wil lunchen en barbecuen.