Dit jaar doet Scouting Frederik Hendrik mee aan de jaarlijkse ClubSupport actie van de Rabobank. Bij deze actie kunnen leden van de Rabobank uit regio Breda drie stemmen uitbrengen op ruim 200 aangemelde verenigingen. Op die manier bepalen zij welk bedrag verenigingen ontvangen van de Rabobank.

Elke stem is dus geld waard, en natuurlijk kunnen wij dat goed gebruiken. Elke week weer doen wij ons best om voor al onze leden leuke, uitdagende activiteiten te organiseren. De programma’s, het onderhoud van de materialen en het clubhuis is helaas niet gratis, dus acties zoals ClubSupport zorgen ervoor dat we leuke dingen kunnen blijven doen. Het zou ons daarom enorm helpen als zo veel mogelijk mensen op ons stemmen.

Stemmen kan van 4 tot 25 oktober via Rabo ClubSupport, voor leden van de Rabobank.