Vandaag, zaterdag 14 september, is de start van de verkoopperiode van de Grote Clubactie. Net als voorgaande jaren doet ook Scouting Frederik Hendrik hier aan mee. We kunnen de extra opbrengsten hieruit namelijk goed gebruiken voor dingen als bijvoorbeeld het onderhoud de aanschaf van goed materiaal en het organiseren van leuke activiteiten voor alle speltakken. Kortom; de clubactie is enorm belangrijk voor ons en we kunnen elk verkocht lot goed gebruiken.

Vandaag zijn de leden van de speltakken al op pad gegaan om de eerste loten te verkopen. Daarna hebben zij de verkoopboekjes mee naar huis gekregen, dus je kunt onze leden de komende tijd aan de deur verwachten. Mocht je ze nou gemist hebben, dan is het ook mogelijk om online loten te kopen van onze vereniging. Ga hiervoor naar onze verenigingspagina op de site van de clubactie en klik op de ‘Steun ons’ knop. Je maakt dan niet alleen kans op fantastische prijzen, maar hebt ook een kans van 100% dat je onze vereniging helpt!