Nu de zomervakantie voorbij is en de scholen zijn begonnen, is het tijd om ook het nieuwe scoutingseizoen te starten. De eerste bijeenkomst van het nieuwe seizoen zal zijn om zaterdag 24 augustus. Omdat tijdens de eerste opkomst alle leden die naar een ander speltak gaan zullen overvliegen, beginnen alle speltakken een keer op dezelfde tijd. Dit zal zijn vanaf 14:30, wanneer normaal de bijeenkomsten van de welpen en scouts beginnen, tot 17:00.

Na het overvliegen zullen alle speltakken de rest van de middag met hun eigen leden draaien. Voor de net overgevlogen leden is dat dus meteen de eerste bijeenkomst bij hun nieuwe speltak. De programma-indeling voor de rest van het seizoen is natuurlijk verschillend per speltak, dus dat zal je van je eigen leiding horen. Te zijner tijd zullen ook de programma-indelingen op de kalenderpagina komen te staan, mocht je het programmaboekje kwijt raken.