80% opbrengst voor de clubKomende zaterdag, 1 oktober, start de verkoopperiode van de Grote Clubactie. Wij doen daar elk jaar aan mee, omdat dit voor ons een mooie kans is om wat extra inkomsten te verzamelen. Van elk verkocht lot gaat namelijk maar liefst 80% van de opbrengst naar de verkopende vereniging. Dat betekent dat als je een lot koopt je niet alleen kans maakt op 100.000, een auto, hotelarrangementen, fietsen en nog veel meer, maar ook nog eens dat je onze vereniging steunt met maar liefst 2,40 per lot. Het spreekt voor zich dat wij die opbrengst goed kunnen gebruiken. Voor bijvoorbeeld het onderhoud van het clubhuis, goed spel- en kampeermateriaal, extra uitdagende bijeenkomsten, en het betaalbaar houden van de contributie.

Kortom; genoeg reden om van onze leden een lootje te kopen. Zaterdag gaan al onze leden op pad in Bavel en Ulvenhout om meteen een goede start te maken met de verkoop. Mocht je ze dan helaas toch missen, dan kun je ook in de weken daarna nog bij al onze leden terecht voor een lot. Waarschijnlijk zullen ze je die met alle plezier verkopen, want zoals altijd wacht onze beste verkopers een leuk extraatje.