Flyer oudejaarsavondwandeltocht 2016 (klein)Traditiegetrouw organiseert de Stam dit jaar op 28 december wederom de oudejaarsavondwandeltocht. Dat is een wandeling in winterse sferen vlak voor het einde van het jaar. Omdat er in de kerstvakantie van de overige speltakken geen bijeenkomsten zijn, is dit een goede manier om samen met je vrienden van zowel binnen als buiten scouting het jaar af te sluiten.

Er is dit jaar keuze uit twee verschillende routes, van ongeveer 3,5 en 6 kilometer lang. Beide routes komen onderweg langs een post met koek en zopie, en bij aankomst terug bij het clubhuis krijg je ook nog eens een lekkere kop soep. Na het wandelen zelf kun je nog op het clubhuis blijven om je te warmen bij de haard, verder te kletsen als je dat onderweg nog niet genoeg gedaan hebt, en hopelijk daarbij ook nog wat te eten of drinken (want de Stam probeert ondertussen natuurlijk wel wat bij te verdienen!). De Stam organiseert de oudejaarsavondwandeltocht niet voor niets elk jaar weer. Behalve dat ze het erg leuk vinden om iedereen in de vakantie nog eens te zien, is dit een van de manieren waarmee de Stam probeert wat extra te besteden te hebben voor bijvoorbeeld het zomerkamp.

Kortom, het belooft weer een mooie avond te worden met hopelijk een gezellige groep deelnemers. Neem dus je vrienden, vriendinnen, vaders, moeders, broertjes en zusjes mee, en schrijf je in bij een van de leiding!