Een plattegrond met HIT-locatiesIn het paasweekend organiseert Scouting Nederland op verschillende plaatsen in het land de HIT, ruim 60 verschillende kampen met allemaal een ander thema en verschillende activiteiten. Wat dat precies in houdt en wat voor kampen je kunt kiezen kun je lezen op hit.scouting.nl. De inschrijving voor de HIT start op 16 januari al, en sommige kampen zijn zo populair dat ze al heel snel vol zijn, dus zorg er voor dat je op tijd kiest of je mee wil doen, samen met wie, en aan welke HIT je dan mee wil doen.

Mocht je twijfelen of de HIT wat voor jou is, of na het lezen van de HIT-site nog niet weten wat de HIT nu precies is, stel je vragen dan gerust aan je leiding. Zij kunnen je meer uitleg geven en helpen met kiezen wat voor jou het leukst is.

Haal eruit wat erin zit, bij de HIT van 2017

Wat heb jij bij Scouting altijd al willen doen of willen leren? Een bizar groot object pionieren? Slapen onder de blote hemel? Vuur maken zonder lucifers of aansteker? Of vind je op kamp gaan zonder je eigen leiding ook al spannend genoeg? Maakt niet uit! Het kan allemaal tijdens de HIT van 2017.

De HIT staat voor Hikes, Interessekampen en Trappersexpedities, en wordt gehouden in het paasweekend (14-17 april 2017). Verspreid over 6 locaties door heel Nederland worden er ruim 60 verschillende kampen gehouden, voor scouts tussen de 5 en 88 jaar. Inschrijven kan – afhankelijk van de activiteit – individueel, met z’n tweeën of met een groepje. Hiken, koken, zeilen, pionieren, paardrijden; elk kamp heeft zijn eigen leeftijdsgroep, zijn eigen onderwerp en zijn eigen uitdagingen. Er zit dus altijd wel iets tussen dat bij jou past! Meer weten? Bekijk de HIT-website en download de HIT-courant voor meer informatie. De inschrijvingen starten op 16 januari 2017.