Bij de Stam zijn op zaterdag 27 september zes nieuwe leden geïnstalleerd. Omdat van de elf leden die de Stam vorig seizoen had er maar een vertrokken is, groeit de Stam dus weer flink. Inmiddels bestaat de Stam uit zestien leden, een nieuw record!

Een stamlid wordt geïnstalleerdDe installatie van de nieuwe leden had daarbij ook nog een andere bijzonderheid; degene die de nieuwe stamleden installeerde was zelf pas net een minuut daarvoor geïnstalleerd. De Stam heeft namelijk geen leiding, en de installatie wordt gedaan door de voorzitter die de stamleden zelf kiezen. Omdat ook nieuwe leden daarbij gekozen kunnen worden, kan het dus voorkomen dat de oud-voorzitter eerst de nieuwe voorzitter installeert, waarna de nieuwe voorzitter het overneemt.

Vanaf nu mogen alle stamleden het vertrouwde blauwe uniform dragen, en gaan ze er met de grootste groep ooit ook proberen het leukste seizoen ooit van te maken.