Deze week draaien de welpen en scouts allebei op vrijdagavond. Op zich is dat geen grote verrassing, omdat ze al jaren af en toe een bijeenkomst op vrijdagavond hebben voor de afwisseling.

Wat er dit keer echter wel anders is, is de tijd waarop deze bijeenkomst is. De welpen draaiden gewoonlijk altijd van zeven tot negen, en de scouts van half acht tot half tien. Voor welpen en scouts met broertjes of zusje bij de andere speltak was dat alleen niet altijd handig, omdat ze meestal samen naar scouting kwamen. Hierdoor moesten er scouts een half uur wachten voor hun bijeenkomst, en welpen een half uur wachten na de bijeenkomst voor ze naar huis konden. Daarom is er besloten om de tijden een beetje aan te passen, waardoor de welpen en scouts vanaf nu ook op vrijdag tegelijk draaien.

Dit houdt in dat zowel de welpen als de scouts komende vrijdag, en bij alle vrijdagavondbijeenkomsten daarna, beginnen om kwart over zeven, en eindigen om kwart over negen. Houd hier dus rekening mee.
Een voordeel hebben de broertjes en zusjes bij de welpen en scouts nu wel; ze kunnen wel allebei elkaar eraan herinneren dat de tijden veranderd zijn.