Op zaterdag 24 september startte de verkoopperiode van de Grote Clubactie. Wij als scouting doen daar weer aan mee, en ook dit jaar kunnen we de extra inkomsten weer goed gebruiken. Bijvoorbeeld voor het onderhoud van ons mooie clubhuis, aanschaf van (spel)materialen en natuurlijk de leuke activiteiten die we allemaal graag doen.

Wie nog geen verkopers van onze groep aan de deur heeft gehad, hoeft zich geen zorgen te maken. Je kunt namelijk ook via onze verkooppagina loten kopen. Je kunt daar ook bij aangeven van wie je graag een lot wil kopen, zodat het gewoon meetelt voor het aantal verkochte loten per persoon.

We hopen dat de clubactie weer een groot succes wordt, zodat we er een goed seizoen van kunnen maken.