Oplettende voorbijgangers hebben het misschien al gezien; het spandoek bij de ingang van ons terrein is vernieuwd. Waar bijna tien jaar lang het doek van de “Laat je uitdagen”-campagne prominent zichtbaar was vanaf de A27, hangt sinds vandaag een nieuw spandoek. Dit keer is de boodschap dat het tijd is voor avontuur!

Scouting is namelijk niet alleen een leuke vrijetijdsbesteding, waar kinderen vrienden maken, veel buiten zijn, en spelenderwijs worden uitgedaagd zichzelf te ontwikkelen. Scouting staat ook voor avontuur! Samen maak je spannende dingen mee, niet alleen op kamp maar het hele seizoen lang. Onze leden weten dat natuurlijk al, maar er zijn nog veel mensen die niet weten wat Scouting eigenlijk is. Hopelijk helpt het nieuwe spandoek om die kinderen nieuwsgierig te maken, zodat ook zij eens mee op avontuur gaan.