In de week van 6 tot 11 maart is de collecte voor Jantje Beton. Deze organisatie zet zich er voor in om te zorgen dat alle kinderen buiten kunnen spelen. Bijvoorbeeld met meer speelkansen en een uitdagendere speelruimte. Als scoutinggroep weten we natuurlijk als geen ander hoe belangrijk het is voor kinderen om samen buiten te zijn. Daarom collecteren de explorers ook dit jaar weer voor Jantje Beton.

Naast de collecteweek, waarin de explorers in een deel van Bavel langs de deuren gaan, is er ook een online collecte. Via onze online collectepagina kun je de hele maand ook een bijdrage leveren. Niet alleen helpen we daarmee Jantje Beton, ook onze eigen scoutinggroep krijgt een deel van de opbrengst. En die kunnen we goed gebruiken om te zorgen dat ook bij ons er weer veel leuke programma’s georganiseerd kunnen worden!