Na een heerlijke zomervakantie, vol met zomerkampen voor alle speltakken, is eindelijk het nieuwe scoutingseizoen begonnen. Traditiegetrouw trappen we het seizoen af met het overvliegen naar de nieuwe speltakken. Op vrijdagavond kwamen we met alle speltakken weer samen bij ons clubhuis, waar elk speltak een leuke activiteit had verzonnen voor de nieuwe leden. Zo vlogen bijvoorbeeld de nieuwe bevers in een vliegtuig naar de nieuwe leden, legden de welpen en scouts een hindernissenparcours af en moesten de nieuwe explorers met zijn allen samen zaklopen in een grote zak. Nadat de nieuwe stamleden op een hoge stapel kratjes hun uniform hadden bemachtigd, konden alle speltakken in de nieuwe samenstelling beginnen aan het seizoen.

De planning staat weer vol met heel gevarieerde activiteiten voor alle leeftijden dit jaar, dus het belooft weer een fantastisch seizoen te worden!