Op zaterdag 12 maart, tijdens NLdoet, houden wij onze jaarlijkse klusdag. Dan steken een heleboel vrijwilligers de handen uit de mouwen om ons clubgebouw en het terrein er omheen in goede staat te houden. Omdat dat enorm belangrijk is voor ons als vereniging, maar ook omdat het gewoon heel gezellig is, nodigen we graag iedereen uit om ons te komen helpen!

Tijdens de klusdag zullen we een heleboel verschillende dingen aanpakken. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het verven van een deel van het gebouw, verlichting repareren, stormschade aan het houthok repareren en het opruimen van de kampvuurkuil. Kortom, er is genoeg te doen, en we kunnen alle hulp goed gebruiken.

Aanmelden van voor dit formulier, of door de QR-code op de poster te scannen. Of je nou de hele dag kunt helpen of maar een deel, of je technische kennis hebt of helemaal niet, we kunnen alle hulp goed gebruiken. Voor de koffiepauzes wordt uiteraard gezorgd, en voor wie er zowel ’s ochtends als ’s middags is wordt de lunch geregeld.