Een promotiefoto voor het ING Nederland FondsHet ING Nederland fonds heeft een ondersteuningscampagne waarbij ze 5 initiatieven per regio ondersteunt die maatschappelijk betrokken zijn en een bijdrage leveren aan de maatschappij. Scouting Frederik Hendrik is door de jury geselecteerd voor regio Breda! Hiermee komen we in aanmerking voor een financiële bijdrage maar de hoogte van de bijdrage wordt bepaald met een stemronde. We hebben dus jullie stemmen nodig!

Iedereen kan een stem uitbrengen, je hoeft geen klant bij ING te zijn. Ga naar www.ing.nl/stemnederlandvooruit/ en zoek gelijk op Scouting Frederik Hendrik. Vergeet niet je stem te bevestigen met de email die je krijgt. Om kans te maken op de 1e plek zijn we heel blij met jullie stemmen en we zouden het helemaal super vinden als jullie dit ook willen promoten bij vrienden en familie, zodat we zoveel mogelijk stemmen verzamelen.

Alvast bedankt voor jullie steun!