De poster voor de oudejaarsavondwandeltocht van 2015Op woensdagavond 30 december organiseert de stam de jaarlijkse oudejaarsavondwandeltocht. Dat is een mooie wandeltocht in winterse sferen, waarbij je onderweg warme chocomelk krijgt, en bij terugkomst op het clubhuis een heerlijk kopje soep. Verder is het altijd ook gewoon erg gezellig, doordat je na het wandelen op het clubhuis lekker samen bij een haardvuur kan zitten om nog wat te kletsen, onder het genot van een hapje en een drankje.
Wil jij er dit jaar ook bij zijn, vul dan het antwoordstrookje in en lever dat in bij de leiding van een van de speltakken. Vraag snel aan je vriendjes, vriendinnetjes, broertjes, zusjes, ouders, grootouders en wie je verder maar kan verzinnen om mee te doen, en zorg dat je deze editie niet mist!